Пошуковий запит: (<.>A=Полонська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Полонська Т. К. Конструювання змісту іншомовного елективного курсу та його реалізація в навчальному посібнику для учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 554-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_64
|
2. |
Полонська Т. К. Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2011_4_3
|
3. |
Полонська Т. К. Теоретичні основи проектної методики навчання іноземної мови учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 9. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_27
|
4. |
Полонська Т. К. Технологія конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_35
|
5. |
Полонська Т. К. Особливості добору навчального матеріалу до змісту посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 170-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(2)__18
|
6. |
Манк В. В. Склад композицій рослинних олій для косметичних засобів [Електронний ресурс] / В. В. Манк, Т. А. Полонська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 3. - С. 217-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_3_27 Досліджено жирнокислотний склад 23 рослинних олій косметичного призначення. Показано можливість конструювання композицій натуральних олій зі сприятливим складом жирних кислот, що відповідає складу ліпідних пластів бар'єрного шару шкіри. Для оптимізації складу олійної фази косметичних засобів запропоновано композицію з кокосової, кунжутної, пшеничної олії у співвідношенні 1:1:1. Співвідношення лінолевої та олеїнової кислот у ній становить 1:8, що є адекватним для нормальної здорової шкіри, а співвідношення поліненасичених кислот наближається до біологічно ефективного рівня і становить 1:11 у порівнянні з ідеальним 1:10. Застосування олійної композиції, близької за складом до епідермісу людини, забезпечить реалізацію найважливішої функції косметики щодо відновлення пошкоджених ліпідних шарів шкіри.
|
7. |
Полонська Т. К. Технологія визначення тематики навчального посібника елективного курсу "Культура і мистецтво Великої Британії” для учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2016. - Вип. 16. - С. 349-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2016_16_33
|
8. |
Полонська Т. К. Методи навчання читання іноземною мовою учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 18. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_18_22
|
9. |
Редько В. Г. Готовність учнів початкової школи до компетентнісно орієнтованого навчання іноземної мови: авторська інтерпретація результатів анкетування вчителів [Електронний ресурс] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 19. - С. 284-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_19_33
|
10. |
Полонська Т. К. Стратегії навчання іншомовного читання учнів молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Український педагогічний журнал. - 2018. - № 1. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2018_1_13
|
11. |
Полонська Т. К. Сутність ігрових технологій у навчанні іноземних мов учнів початкової школи на компетентнісних засадах [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 20. - С. 317-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_20_31
|
12. |
Полонська Т. К. Ігрова діяльність як засіб формування ключових компетентностей здобувачів початкової освіти на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 334-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_31
|
13. |
Радзієвська І. Г. Дослідження складу олійної фази косметичних засобів [Електронний ресурс] / І. Г. Радзієвська, Т. А. Полонська // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Серія : Нові рішення в сучасних технологіях. - 2015. - № 62. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpinrct_2015_62_27
|
14. |
Полонська Т. Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов у контексті компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Т. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 22. - С. 224-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_22_24
|
15. |
Полонська Т. К. Реалізація наскрізних змістових ліній у навчанні іноземних мов учнів початкової школи на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. - Вип. 1. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2019_1_29
|
16. |
Редько В. Г. Готовність учителів до компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів сучасної початкової школи: аналіз результатів анкетування [Електронний ресурс] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 23. - С. 228-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_23_22
|
17. |
Полонська Т. Концептуальні засади створення навчального посібника елективного курсу "Культура і мистецтво Великої Британії" для учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 393-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(2)__72
|
18. |
Полонська Т. Сутність компетентнісно-орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Електронний ресурс] / Т. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 22(2). - С. 294-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_22(2)__53
|
19. |
Полонська Т. Особливості контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Т. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 369-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26(2)__65
|
20. |
Науменко О. В. Вплив технологічних факторів на процес виробництва та якість хліба зі спельтового борошна [Електронний ресурс] / О. В. Науменко, Т. А. Полонська, І. А. Гетьман, Н. І. Бєла, К. Є. Королюк, Г. С. Богдан // Продовольчі ресурси. - 2020. - № 14. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pr_2020_14_16
|
| |