Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (62)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Полонська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Полонська Т. К. 
Конструювання змісту іншомовного елективного курсу та його реалізація в навчальному посібнику для учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 554-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_64
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.862 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Полонська Т. К. 
Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2011_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Полонська Т. К. 
Теоретичні основи проектної методики навчання іноземної мови учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 9. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 776.622 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Полонська Т. К. 
Технологія конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Полонська Т. К. 
Особливості добору навчального матеріалу до змісту посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 170-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.597 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Манк В. В. 
Склад композицій рослинних олій для косметичних засобів [Електронний ресурс] / В. В. Манк, Т. А. Полонська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 3. - С. 217-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_3_27
Досліджено жирнокислотний склад 23 рослинних олій косметичного призначення. Показано можливість конструювання композицій натуральних олій зі сприятливим складом жирних кислот, що відповідає складу ліпідних пластів бар'єрного шару шкіри. Для оптимізації складу олійної фази косметичних засобів запропоновано композицію з кокосової, кунжутної, пшеничної олії у співвідношенні 1:1:1. Співвідношення лінолевої та олеїнової кислот у ній становить 1:8, що є адекватним для нормальної здорової шкіри, а співвідношення поліненасичених кислот наближається до біологічно ефективного рівня і становить 1:11 у порівнянні з ідеальним 1:10. Застосування олійної композиції, близької за складом до епідермісу людини, забезпечить реалізацію найважливішої функції косметики щодо відновлення пошкоджених ліпідних шарів шкіри.
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.684 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Полонська Т. К. 
Технологія визначення тематики навчального посібника елективного курсу "Культура і мистецтво Великої Британії” для учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2016. - Вип. 16. - С. 349-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2016_16_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.054 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Полонська Т. К. 
Методи навчання читання іноземною мовою учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 18. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_18_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 459.207 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Редько В. Г. 
Готовність учнів початкової школи до компетентнісно орієнтованого навчання іноземної мови: авторська інтерпретація результатів анкетування вчителів [Електронний ресурс] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 19. - С. 284-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_19_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 788.24 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Полонська Т. К. 
Стратегії навчання іншомовного читання учнів молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Український педагогічний журнал. - 2018. - № 1. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2018_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 514.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Полонська Т. К. 
Сутність ігрових технологій у навчанні іноземних мов учнів початкової школи на компетентнісних засадах [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 20. - С. 317-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_20_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 448.239 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Полонська Т. К. 
Ігрова діяльність як засіб формування ключових компетентностей здобувачів початкової освіти на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 334-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 557.438 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Радзієвська І. Г. 
Дослідження складу олійної фази косметичних засобів [Електронний ресурс] / І. Г. Радзієвська, Т. А. Полонська // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Серія : Нові рішення в сучасних технологіях. - 2015. - № 62. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpinrct_2015_62_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.933 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Полонська Т. 
Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов у контексті компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Т. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 22. - С. 224-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_22_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 758.477 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Полонська Т. К. 
Реалізація наскрізних змістових ліній у навчанні іноземних мов учнів початкової школи на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Т. К. Полонська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. - Вип. 1. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2019_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.263 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Редько В. Г. 
Готовність учителів до компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів сучасної початкової школи: аналіз результатів анкетування [Електронний ресурс] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 23. - С. 228-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_23_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Полонська Т. 
Концептуальні засади створення навчального посібника елективного курсу "Культура і мистецтво Великої Британії" для учнів профільної школи [Електронний ресурс] / Т. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 393-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(2)__72
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.363 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Полонська Т. 
Сутність компетентнісно-орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Електронний ресурс] / Т. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 22(2). - С. 294-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_22(2)__53
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.844 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Полонська Т. 
Особливості контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Т. Полонська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 369-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26(2)__65
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Науменко О. В. 
Вплив технологічних факторів на процес виробництва та якість хліба зі спельтового борошна [Електронний ресурс] / О. В. Науменко, Т. А. Полонська, І. А. Гетьман, Н. І. Бєла, К. Є. Королюк, Г. С. Богдан // Продовольчі ресурси. - 2020. - № 14. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pr_2020_14_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.091 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського